کد خبر: 187073253
تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 تير 1397
خانه » حواشی » معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران » پایگاه معاونت پژوهش حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

به گزارش چی 24 به نقل از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران:

به گزارش معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام، در تاریخ 97/3/27 در ساعت 10 در اتاق پژوهش جلسه کارگروه با حضور اعضای کارگروه ،خانم ها ؛اکرم محمدزادگان،ام البنین فیروزی،طاهره چگینی و زهراحسین خانی در اتاق پژوهش برگزار شد . اهم تصمیمات به شرح زیر است:

1-طرح اجمالی خانم ستاره لشگری با استاد راهنمایی خانم اکرم محمدزادگان که با دو موضوع ، آثار تربیتی حمد و شکر در آیات و روایات به عنوان اولویت اول و موضوع آشنایی با حضرت مهدی (عج) و ظهور ایشان در آیات و روایات به عنوان اولویت دوم مطرح گردید که موضوع اول به شرط بازنویسی تبارشناسی مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

2- طرح تفصیلی خانم زهره فیضی با استاد راهنمایی خانم سماعه احمدی با موضوع نقش حیا در پایداری خانواده و اجتماع از دیدگاه اسلام مورد بررسی قرار گرفت و بیان شدکه باید اهمیت و ضرورت بازبینی شود. پیشینه تحقیق تخصصی گردد.سوالات فرعی بهتر طرح گردد.ساختار بازنگری مجدد شود.

3- طرح تفصیلی خانم مهلقا حدادی با استاد راهنمایی خانم اکرم محمدزادگان با موضوع منزلت زن در کلام امیر المومنین (ع)بررسی شد.در تعریف و تبیین، تعریف زن حذف شود، اهمیت و ضرورت دوباره بازنویسی گردد و پیشینه  بازنویسی شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین